MaKo
 
1.-Maijs-2006 12:23 pm
Pēc zinošu cilvāku padomiem palasījos Hansabankas līzinga piedāvājumus mašīnām. Kā zinādami, vakar bija pastkastē iemetuši.
Mitsubishi Colt CZ3, Toyota Yaris 3 D, Kia Picanto - 72,69! ls, Kia Rio - 102,55 Ls, Chevrolet Aveo 5dr -85,25, Citroen C1, C3, Vw Polo - visi atbilst maniem cenu kritērijiem... Hmmmmmm. Ko lai izvēlas?
Comments 
1.-Maijs-2006 12:29 pm
Hmm, un tie visi atbilst Taviem cenu kritērijiem arī tajā komplektācijā, ko vēlies? ;)

Tālāk jau izvēle ir 1kārša - izbrauc vai vismaz iesēdies visos un paskaties, kas patīk.

Btw, aprīļa AutoBildā bija nīgras atsauksmes ar Citroen servisu, šamie tur kkādu servisu testu taisīja.
1.-Maijs-2006 12:32 pm
Komplektācijai man ir tikai viena prasība - automātiskā kārba. Nu, cik saprotu ir vēl visādi Pusautomāti - pofig, ka tik nav sajūgs jāspaida. Un vēlams - kaut kādu mūziku (radio, piem).
1.-Maijs-2006 01:13 pm
Nu bet tak paskaties, cik tas automāts maksā, un vai tādu vispār piedāvā konkrētajam modelim. www.google.lv vai www.siets.lv, parasti dīleru lapas ir gana detalizētas sākotnējam skatījumam.
1.-Maijs-2006 12:31 pm
Apskaties vai kādā stūrī sīkā drukā nav rakstīts, ka tas ir operatīvais līzings. Finansu līzings var sanākt dārgāk.
1.-Maijs-2006 12:33 pm
Tie paši vēži. Finansu līzingam vajag Pirmo iemaksiu, operatīvajam tā jāmaksā beigās.
1.-Maijs-2006 01:38 pm
nu ja bet man moraali lauzh maksaakt kaadu puscenu par jau 4,5,6,7 gadus nobrauktu autinju ...
1.-Maijs-2006 02:37 pm
Paša nobrauktu, starp citu.
1.-Maijs-2006 04:19 pm
tas gan vienigais plus :D
1.-Maijs-2006 12:42 pm
citroenu?
1.-Maijs-2006 12:47 pm
Ja gribi ko extra, tad ņem Yaris, tam spidometrs ir vidū :DD
http://www.iauto.lv/article.php?sid=9962
1.-Maijs-2006 01:47 pm
es nemtu Coltu vai Polo. 3.vieta - Yaris.
1.-Maijs-2006 02:36 pm
Kāpēc? Vari pamatot? Polo izskatās Ok...
1.-Maijs-2006 02:45 pm
VW ir un paliek VW, paarbaudiitas mantas. Es gan nezinu kaa ir ar tiem mazinjajiem. Bet ar jaapaanjiem ir jaauzmanaas, vinjiem super uber elektronika (vismaz lielajiem autinjiem)/ Jaanjem veeraa arii tas, ka par cik jaunajiem auto nav veel izveidojies after markets, tad ljoti iespeejams ka jaunas detaljas buus jaapasuuta. Un no kurienes atnaaks visatraak detaljas? No japaanas vai vaacijas? :D
1.-Maijs-2006 02:59 pm
SJIS ja veel ir,tad driiz vien vairs nebuus speekaaa.. detaljas ari japaanjiem vardabut eiropaa, jau laicigi ir sasuutijusji

un jauniem auto rezerved daljas nevajag:)
1.-Maijs-2006 03:07 pm
Nekad nesaki nekad. Vot kaads izsitiis ar akmeni lukturi,tad varees raudaat par to, cik daargi un cik ilgi :D
1.-Maijs-2006 04:18 pm
musi iepriekseejaai lietotajai ASV masiiinai bija daudz ilgaak un daargaak jaajaida, nekaa esosjajai jaunajai japaanju
2.-Maijs-2006 08:57 am - ...
.. vW.. peec pagaajshgada k kaadiem peetiijumiem kvalitaates zinjaa atrodas tikia 15jaa vietaa.. 1.0maa ir Mazda.. otraa Toyota..
.. nav sen, kaa iemainiiju auto uz yaari.., tiesa, ne jauno protams, macinjshj nevelk..:((
. ar auto esmu Ljooti apmierrinaac.., galvenai kas, tiikami ir lukoties degvielas pateerinjaa..:))..
.. klusa, gana eerta.. ij gana ietilopiiga, pie saviem nelielajiem aareejiem izmeeriem..
.. pazondeeju detaljas.., jaunasa, ja nepiecieshamas.. nu LJOOOOOTI daargas..:((.., tak.., ja jauna mashiiniite, tad laikam uz to nav ko luukoties..
. tai pat mineetajaa kvalitaates sarakstaa,, .. shkjiet, kaa 3shais figureeja hyundais....
.. ja jaunam auto orienteeties uz detalju pasuutiishanu.., tad laikam nav ko jaunu pirkt. a lukturis..:.. :).. Mersim buus daargaaks..:)).. Picanto ir mazinjsh., par KIA nezinu neko teikt.. Citrons.. 2reis dikty jau man patiikaas.., tak.. taa ir citrona kvalitaate..:((.. jaa.. peedeejeis tai veerteejumaa bij peugeots..
.. veixmi..:)).. izveelee..., driizaak jau ieteikt braukt, skatit, proveet ij tad veerteet.., jaa,.. un veel jau ir Note ar paraadiijusies, kur taa kaa vairaak iekraut ar var..:))
. lai ripo..:)
3.-Maijs-2006 09:01 am - uzskreeju..
.. tam kvalitaates veerteejumam.. Mazdas lapaa..
:

AutoBild kvalitātes pārskata rezultāti:

1. Mazda
2. Toyota
3. Honda
4. Hyundai
5. Nissan
6. Chevrolet
7. Volvo
8. Suzuki
9. Mitsubishi
10. Opel
11. Audi
12. BMW
13. Smart
14. Škoda
15. Mercedes-Benz
16. Ford
17. Seat
18. Volkswagen
19. Kia
20. Alfa Romeo
21. Citroën
22. Renault
23. Fiat
24. Peugeot
1.-Maijs-2006 02:57 pm
citroen un kia NEE
2.-Maijs-2006 09:39 am
Daži dzīvo deviņdesmitajos, kad auto uzticamības (reliability) pētījumi Latviašu bāliņam nebija pieejami un vēljoprojām uzskata, ka vācu auto = uber alles. Wake up! Ja es pērku jaunu auto - es gribu, ne tikai to, lai garantija sedz mehāniskas kļūmes, bet arī to, lai tādas vispār nav un man (dzīvojošam piemēram Vakarbuļļos) nav jāiegriežas dīlera servisā biežāk nekā to nosaka obligātie servisa intervāli (eļļas maiņa, filtri utml.)
Attiecīgi vācieši un franči, palasot pēdējo emmm... >10 gadu pētījumus, atkrīt. Ja jau esi apņēmies sadzīvot turpmākos 3+ gadus ar operatīvajā līzingā nomātu ekonomisku nieku, tad papūlies iepazīt pretendentus personīgi:
1) Salons, tā apdares materiāli, sēdekļu ērtums, pielāgojamība Taviem solīdajiem auguma parametriem, redzamība ārā (cik lielas ir aklās zonas, cik viegli būs parkoties, vai ir skaidrs, kur ir tālie stūri un vai nebūs jāver vaļā durvs un jākarās ārā, lai saprastu cik tālu uz aizmuguri var padot), paneļa pārredzamība, vadības sviru un pogu izvietojums, aprīkojums kā tāds (audio, A/C, elektriskais dajebkas). Tu tajā brīnumā reāli braucot pavadīsi daudz vairāk laika, nekā to apbrīnojot no ārpuses, tādēļ salons ir viens no svarīgākajiem kritērijiem, izvēloties aparātu.

2) braukšanas komforts. Te ietilpst viss, sākot no pagrieziena rādiusa un piekares cietuma, un beidzot ar dzinēja dinamiskajiem parametriem un trokšņainuma. Tas ir sīks sūdiņš, nav ko sacelt standartus nezcik augstu - taču tam nebūt nav jābūt nožēlojamam uz ceļa. Braukts tiks vairāk tomēr pilsētā, tādēļ ir labi, ja ir normāla skaņas izolācija un sēžot korķī nedzirdās kurš cilindrs blakus stāvošajam Pasātam džinkst. Tas nav nekāds sporta kārs, tādēļ, dīlera atrunas, ka viņš tik ciets un Tevi krata uz katra mazākā ceļa nelīdenuma, jo redz sportisks = bullshit. Bruģi pie mums vēl neviens nav aizliedzis un ceļi nav tie ideālākie, nepieciešamība turēt koka pagalīti starp zobiem, šķērsojot VEF tiltu nav patīkama!

3) Motors. Saprotu, ka gribās to mazāko un ekonomiskāko un ka tādam auto, jau pietiek arī ar 1.4, bet nu ja tā nopietni, Tu esi pieradis pie 2.5 V6 ar 167 zirgspēkiem un arī pie atbilstošā patēriņa. Jāskatās vai var apdzīt kādu, nespīdzinot mazo motoru un neriskējot ar klātesošo dzīvību? Lai kāds tur motors arī nebūs - viņš vienalga ēdīs mazāk nekā Tavs patreizējais, tādēļ pārcensties nevajag. Mazos auto parasti dīzelis nav slikta doma - vieglā virsbūve un salīdzinošie lielāks griezes moments nozīmē gan ekonomiju, gan normālu braukšanu augstākajos pārnesumos. Ziemā varētu būt pagrūti, bet saļarka vairs nav tā, kas agrāk un arī motori nav tie. Atskaitot mīnus 30, problēmas nebūs. Es gan tomēr ieteiktu paņemt cenas robežās maksimāli iespējami lielāko benzīna motoru.

4) Praktiskums. Šeit ir 3 lietas, kas jāņem vērā: a) kabatiņas, nodalījumi, cupholderi etc. Lai ir kur ielikt gan kolas bundžu, gan pa rokai iebāzt mobilo etc. b) vieta aizmugurē sēdošajiem - būsim reālisti, fiziku neapčakarēsi - ja auto ir mazs no ārpuses, viņš nebūs liels iekšpusē un ja pakaļā sēdošajam tomēr ir pietiekami vietas kājām un galvai, tad attiecīgi bagāžnieks ir noziedots. Tev ir standarta ģimene (sieva + bērns), kas nozīmē, ka pajāt uz aizmugurē sēdošajiem, tur jābūt pietiekami vietas bērnu sēdeklītim un bagāžniekā jābūt pietiekami vietas ratiņiem. c) daudz svarīgāk ir maksimālā kravas ietilpība. Mūsdienās, ja pakaļējie sēdekļi nenolokās, izveidojot gludu plakanu grīdu - tad kārs ir izgāzies. Agri vai vēlu tomēr būs kāda jauna kaste ar TV jāved un nu galīgi tizli, ja nākas tādām lietām "sarunāt darbabiedru ar viņa mašīnu".

to be continued...
2.-Maijs-2006 09:40 am
5) Patīk/nepatīk. veca patiecība - ja mašīna patīk, piecietīsi ar smaidu visus trūkumus un pat ja kādreiz kautkas nebūs kārtībā, tas netracinās. Ja tā īsti "neuzrunā", konkrētais kārs, tad vairs nav svarīgi, vai viņš ir ērts, ātrs, kluss, praktisks etc, liec viņam mieru un ej skatīties tālāk. Ja nopirksi kādu auto tikai tādēļ, ka viņs itkā saliek ķekšus vajadzīgajās ailītēs, bet tomēr neuzrunā, tad katru reizi, kad viņam kautkas tomēr nebūs labi - nolādēši to dienu, kad nopirki un sauksi par "sūdu" + spersi ar kāju pa riteni. :) Ja patīk, ņem ciet, ja "neuzrunā", tad ej tālāk. Te beidzot iestājas dizaina faktors - vienkārša maza mašīna nenozīmē proletariāta ekono-kaste. Tev ar viņu būs jāsadzīvo kādus 3 gadus vismaz, ja ne vēl ilgāk (jo pirms temiņa beigām pārtraukt operatīvo līzingu ir gauži neizdevīgi), tādēļ mašinai jābūt "ar rozīnīti". Grūti nodefinējams parametrs, bet mēģini uz viņu paskatīties ar 2009. gada acīm un izprast vai viņai vēl būs normāla vērtība pēc 3 gadiem, vai arī sen jau tā būs kļuvusi par joku un izsmieklu objektu. Aptuveni kā Peugeot 206, kad iznāca - ūūū, kā visiem patika, tagad lielākā daļa viņam nenāktu klāt lielgabala šāviena attālumā. Dizains, kurš reiz bija "cute", tagad ir "meeeeh" un par cik tas kārs ir franču, vērtība ir kritusies vājprātīgi.

6) Sajūtas. Vēl viens mistisks parametrs, bet varu izskaidrot - iesēdies un izbrauc, ja ir sava veida "gandarījuma" sajūta, tad ķeksi ieliekam, ja ir "nu neko jau daudz no šitām mazajām blusām negaidīju, anyway" sajūta, tad ķeksi neliekam. Mazs auto VAR būt patīkams braukšanai, tas VAR sagādāt pozitīvas emocijas un prieku par pārvietošanās aktu, nevis vienkāŗsi nogādāt Tevi no "A" uz "B". Angļi to sauc par "fun to drive" un viņš atsver daudzus jo daudzus sīkus gļukus.

Ja kautko aizmirsu, tad tas iespējams ir mazsvarīgs šajā gadījumā. Apkopojot visu teikto, turies patālāk no franču un vācu kāriem, "japānis" grozi kā gribi, bet būs uzticamāks. Izbrauc ar pēc iespējas lielāku skaitu no tām mašīnām, kuras patiešām gribētos. Netērē laiku uz mašīnām, kuras negribās - pat ja viņas izrādīsies kritērijiem atbilstošas - nav to vērts. 3 gadi ir daudz priekš kopdzīves ar 1 auto...
2.-Maijs-2006 09:45 am
Mans apgaitas saraksts sastāvētu no:

1) Honda Jazz
2) Toyota Yaris
3) Nissan Note
4) Mitsubishi Colt CZ3
5) Toyota Aygo

pārējie - ja paliek laiks.
2.-Maijs-2006 01:47 pm
Klau. Kam tev tos sīkos kukaiņus? Manuprāt tev piestāvētu šis. http://www.myfoto.lv/users/Holms/44491/211_large.jpg
Un arī būtu vēlveins hobijs un interešu pulks klāt, kurā dalīties ar domām un uzskatiem. Un arī pēc 20 - 30 gadiem par šādu auto varēsi dabūt tādu piķi kāds sapņos nav rādījies...
2.-Maijs-2006 05:24 pm
Traks vai, šitie jau benzīnu ēd kā maizi un remontiem vajag otru mašīnu uzreiz pirkt - lai stāv sētā, rezervesdaļām. :)
3.-Maijs-2006 10:23 am
Nu tas gan, tas drīzāk kā izbraucienu auto, ko lieto tikai svētdienās. Bet iėdomājies kāds stils ir tādā braukt.
Par šiem nosauktajiem auto varu teikt tikai to, ka ne Chewrolet Aveo, šim crashtestā par frontālo triecienu bija maz balles- maz iespēju izdzīvot.
Man jau patīk vairāk Toyota.. :)
2.-Maijs-2006 04:10 pm
Colts ir kruts, izņem pakaļējo benķi un ieliec ledusskapi/veļas mašīnu. automāts vienīgi jocīgs, bet manuālā režīmā arī ar to var braukt.

anyway, pabrauc uz saloniem, pasēdi, paspārdi pa riepām un kas sirdij tuvāks, to ar ņem. kia, chevo, citronu nenjem gan.
This page was loaded Jan 22. 2025, 3:05 pm GMT.