MaKo
 
5.-Jan-2005 08:56 am
Vai nu sveces aizdirstas - un netieku tām klāt, jo šim Mazda 626 modelim vajag īpašu svečatslēgu - sveces ir centimetrus piecpadsmit dziļās alās motorā. Vai arī Lukoil vakar [info]putnelis sliktu benzīnu iesmērēja. Vai arī bojātais izpūtējs, ar kuru nedēļu jau braucu, ko nodarījis (tam gan maza varbūtība). Visādā ziņā - atkal evakuators, 15 ls transportam uz autodarbnīcu un atkal remonti....
Esmu nikns kā lapsene.
Comments 
5.-Jan-2005 09:00 am
Labi gan tiem, kam tačkas nav... ;)) kā jaungadu aizvadīji?
5.-Jan-2005 09:11 am
Labi sagaidīju, kā aizvadīšu, to vēl redzēs.
5.-Jan-2005 09:24 am
mm .. gribi ieteikshu labu servisu - un garantēšu ka nečakarēs (ne ar naudām, ne ar darbiem, ne vainas no pirksta zīdīs) - Mazdas serviss aiz kalnciema tilta jūrmalas virzienā! Tās īpašnieks mans soseds! Savēju ar tik pie jamā činīju!
Ja kas - zini kā mūs rokās dabūt!
5.-Jan-2005 09:29 am
Un uzcenojums, salīdzinājumā ar citiem? Man zināmas bažas no autorizētiem dīleriem...
5.-Jan-2005 09:42 am
noup - tas nav autorizētais! Normāls serviss - tikai specializējas uz japāņiem!
5.-Jan-2005 09:51 am
Hmmm... Dajoš telefonu. Mož tiešām?
5.-Jan-2005 09:58 am
9104000 un vari uz mani atsaukties (of courz)
8.-Jan-2005 11:43 am
nus, kādi rezultāti?
5.-Jan-2005 09:38 am
Pa, pa, pa.. Šitādā mitrā laikā mēdz kondensāts biezā slāni veidoties, vajadzētu motortelpu pasusināt ar t.s. infrasarkano staru lampu vai kaut vai fēnu; noskrūvēt sadalītāja vāciņu un paskatīties, vai tur nav slapjums iekšā; paraustīt visus svečvadus, vai kāds nav vaļīgs, ja ir, tad uzmaukt atpakaļ kārtīgi, un tā.
5.-Jan-2005 09:45 am
sapūst silikonu uz svečvadiem :)
dejot zem tamtamu skaņām
likt autiņu uz nakti stingri pēc feņšuj likumiem!
vēlams nogāzē ar 25% slīpumu
....
5.-Jan-2005 10:11 am
Ir speciāls pūšanamais, uz silikona gan laikam bāzēts.
5.-Jan-2005 09:52 am
Svečvadus paraustīju, kondensātu nemanu. Sadalītāja vāks? To gan vēl nepalūkoju - paskatīšos....
5.-Jan-2005 10:12 am
To nemaz tik vienkārši nevar pamanīt :) Paskaties to vāku un mēģini pasildīt visu to uzparikti, ja iespējams.
5.-Jan-2005 10:45 am - feens rullee
es pirmdien un shodien, kad tipa slapjaaks bija, autinja iedarbinaashanai dabuuju minuutes 2as ar feenu pastraadaat, bet taa jau zinaama vaina, protams, makjeniit kretinee pasha attieksme pret visu sho padariishanu :-)
5.-Jan-2005 12:04 pm
Vispār jau ar laiku arī bākā veidojas kondensāts, un ūdens, kā smagāks būdams, nostājas bākas apakšpusē. Un kondensāts it kā vairāk veidojas, ja pastāvīgi braukā ar patukšu bāku. Nedomāju uzreiz, ka šis būs tas īstais iemesls, kāpēc šorīt neleca, bet vispār der kādreiz pa retam benzīntankā nopirkt speciālu šķidrumu, kas uz spirta bāzes, un ieliet to bākā. Spirts ar ūdeni jaucas, un tad liekais ūdens tiek izrauts cauri sistēmai, un man paša mašīnai tas reiz labi palīdzēja, kad tā sāka ziemā raustīties.
5.-Jan-2005 12:50 pm
japaanji ;)

laigan tiri diivaini tev tas mazdinieks svaigs izskatiijas


PS /me ar VW un ~4-5 gadus vecaam sveceem lec uz pus apgrieziena (liidz -15 graadiem\) pie zemakaam teperatuuram viaga 2 apgriezienus
5.-Jan-2005 01:11 pm
92.gada mashiiniite...
Liidz shim man ar leca uz pusapgrieziena.
5.-Jan-2005 01:18 pm
njaammans VW ira jau pilngadiigs :) shogad palika TB ;)

diivaini vieniigais ka no ~90 uz aukshu sakas parmudriits ar elektroniku tas pasaakums moke kaukaada kjibele vadiibas bloa vai komutatoraa un tad ir ziepes vairaak ka 5aja gadaa
5.-Jan-2005 03:42 pm
Cik atceros Tev bija V6 2.5i v24 motrīts. A starteri griež vispār? Ja griež bet nelec, tad iespējams vainīgas ir nevis sveces, bet komutators/sadalītājs, kurš Tavam motoram iet vienā blokā un maksā ~580Ls. Iepriecināju? Nekas, par 70Ls var atrast lietotu no Lietuvas un sliktākajā gadijumā vietējie mākslinieki var pielāgot kādu no universālajām konstrukcijām par ~100Ls. Redz sveces/svečuvadi uzreiz visas/-i nobeigties nevar - kondensāts arī šitik traģisku efektu nedotu un jeburā no šiem abiem gadijumiem motors pielektu, bet raustītos kā epileptiķis. Arī augsts mitrums šitam motoram nav ienaidnieks. Kapzīsi viņi ir, bieži tek vārstu vāka blīve un vēl biežāk mēdz izbeigties spole, kā rezultātā arī nepietiekama dzirkstele neļaus pielaist motoru. Lai vai kā nevajag ticēt tiem, kas apgalvo, ka Tava motora sveču izskrūvēšānai vajag speciālu Mazda atslēgu. Man nezkāpēc tas ir izdevies ar parastu atslēgu + garajām pincetveidīgajām knaiblēm.
5.-Jan-2005 04:44 pm
Starteri griež - un Putnelis esot šo pielaidis, un pat strādājot.
Ģenerators ir svaigi pārlasīts, tur vainai nevajag būt...
5.-Jan-2005 04:48 pm
Nu ar ģeneratoru tur tiešām būtu maz sakara, es viņu nemaz arī nepieminēju =) Ja jau palaidās tad viss kārtībā - tiki sveikā cauri ;)
This page was loaded Jan 22. 2025, 5:37 pm GMT.